Friday, February 11, 2011

Բլոգը խմած եմ բացում

Վիրահատությունիցս տաս պարապ ու նեռվայն օրա արդեն անցել... Դեղեր խմելը երեկ վերջացրի, իսկ դա նշանակում ա, որ էս օրվանից կարայի սկսեի պիվա խմելը: Ինչը և ագահորեն արեցի: Շշերը գիշերվա տասերկուսից հետո սկսեցին ավելի արագ դատարկվել,  դարձավ ժամը երեքը, մնաց վերջին բաժակը ու նորից հայտնվեց բլոգ բացելու միտքը: Մտքովս առաջ էլ էր անցել, բայց դե մի տեսակ գրելու ցանկություն չկար: Չգիտեմ ինչ եղավ էս օր, բայց դե փաստը էն ա, որ գիշերվա երեքին բացեցի բոլգս ու նստեցի առաջին գրառումս անելու: Բլոգի վերնագիրն է` Ashotovich goes deep ( Ashotovich-համեստ մտածողի հայրանուն ու to go deep- խորանալ արմատներից ): Չնայած բլոգի վերնագրին կարիք չկար խորանալու (no need to go deep), թե ինչի մասին եմ գրելու: Գրելու եմ նրա մասին`
1. ինչ ես տեսնում եմ իմ շրջապատում` ՀԱՅՈՑ աշխարհում.
2.ինչի վերաբերյալ կարծիք ունեմ` ասելու բան կա.
3. ինչը Ձեզ հետաքրքիր կլինի` մի խոսքով հասկացաք:
Դե տեսնենք ինչ կլինի, կարողա իսկականից հավեսի ընկնեմ, deep մտքերս բլոգիս հանձնեմ, կարող ա և վաղը խմած, թե չխմած զգամ, որ հեչ էլ հավես չկա բլոգ վարելու: Ամեն դեպքում բարև բոլորին, հաջողություն չեմ ասում :


1 comment:

Unknown said...

Du lav blogger klines im kartciqov u haytni kdarnas, qez ksiren,, hankarc kisat chtoxnes ayn inch@ arden sksel es, tekuz ev xmac