Sunday, February 27, 2011

Իմ տռուսիկը գլամուռ ա

                                                                                 
Երևի էս օրվա դրությամբ չկա ավելի ծեծված խոսք քան գլամուռը( բառացի գրավչություն, շարմ , ՈՒ.Տ.Շ...) , հայերեն էս խոսքը ավելի վեհ ա հնչում ` սնդուսափայլ ! Սնդուսափայլի պատմությունը սկսվեց  20-րդ դարի առաջին կեսից, երբ Hollywood-յան աստեղրը սկսեցին առաջին գլյանցային ամսագրերի միջոցով տարածել իրանց շքեղ ու վեհ ապրելակերպը: 
Մառլեն Դիտրիխ` գլամուռի տատին
Տեսնես էտ ժամանակ ինչ-որ մեկը գիտակցում էր, թե ինչ գլոբալ երևույթա ծնվում: Գնալով ու գնալով սնդուսափայլը գրավեց համաշխարհաին մշակույթը ու էտ ամեն ինչ եղավ շնորհիվ տարրական ջիջիլի ուժի: Ասածս անվիճելի ա, գլամուռը ստեղծվել ու տարածվել ա ջիջիլի սկզբունքի վրա` կապիտալիստական աշխարհի (կներեք սովետական արտահայտության համար) իրականության շնորհիվ: Ոնց ծնվեց սնդուսափայլը` մեր աշխարհի հարուստները սկսեցին հարստություն չունեցողների ցույց տալ իրանց թանկ ու գեղեցիկ առարկաները, էս չունևորներն էլ ջիջիլ ընկան ու մանթոյից սկսեցին առնել ու առնել գլյանցային ժուռնալները ու էտ ժուռնալներում գովազդվող գլամուռնի իրերը, որ գոնե մի քիչ կարանան ավելի մոտ լինեն հարուստների ու հայտնիների սնդուսափայլ կյանքին: Մասս-մեդիաները, իրանց ամբողջ հզորությամբ, տարածեցին ջիջիլ քցոցին ու ստեղծեցին գլամուռի դարաշրջանը, որտեղ համեստ, բայց միշտ սնդուսափայլին ձգտող կյանքով ապրում ենք մենք, ընկերներ: Գլամուռի դարաշրջանը երևի պատահական զարգացումների արդյունք ա, բայց  որ մի քիչ ավելի էս խորանում, զգում ես, որ ավելի շատ ինչ-որ հանճարի գործի ա նման... Ինքներդ մտածեք` գլամուռը սոցիալ-մշակութային երևույթ ա, բայց ծառայում ա տնտեսական պրոցեսին... Ինչպես ? 
Սնդուսափայլը իրա ուսերի վրա պահում ա բրենդերի մի ամբողջ համաստեղություն` միլիարդանոց կամ երևի արդեն տրիլիոն դոլարանոց բիզնես: Ջիջիլի ամբողջ դաժանությամբ հարուստները ու ցանկալիները իրանց վեհաշուք կյանք են ցույց տալիս չունևորներին, ու էտ արվում ա առարկաների կամ ապրանքների միջոցով, որը էդքան դրախտային ա դարձնում մարդկանց կյանքը, ու էն ձևով, որ բոլորի ուղեղում մտած ա, որ եթե չունես գլամուռ առարկաներ, ուրեմն քո կյանքը դժբախտ ա, ու ամենակարևորը դու հասարակությունում երկրորդ սորտի ես կամ այլ կերպ ասած լոխ ես: Դե բարի բիզնեսմեններն էլ մտածում են ինչ անեն, որ մարդիկ իրանց լոխ չզգան: Դրա համար էլ ստեղծում են բրենդեր` սնդուսափայլի տարբեր աստիճաններում գտնվողների համար` ասենք միլիոնատերերի համար  ինչ-որ մեկիս տան արժեքը ունեցող ատամի չոփ  են   արտադրում, միլիոնի չձգողների, բայց էլի հարուստիկների համար ինչ-որ մեկիս աշխատավարձի քսանապատիկի արժեք ունեցող տռուսիկ են կարում , իսկ այ մնացածների( իրանց բիզնեսի գլխավոր շուկայի) համար, ովքեր հացի խնդիրը հաղթահարել են ու մտածում են դեպի սնդուսափայլ շարժվելու մասին, վերը նշված ատամի չոփի կամ տռուսիկի շատ ավելի մատչելի, բայց էլի բրենդային տարբերակները: Ասենք էտ տռուսիկը արտադրվում ա մի դոլարով, մի հատի հաշվով 15 դոլարի գովազդ ա արվում, պլյուս բրենդը ստեղծողի համեստ շահույթը , դառնում ա 40 դոլարանոց գլամուռնի բրենադային տռուսիկ, ու մենք էտ առնում ենք, ուրախանում, որ մեր հագածը հասարակ տռուսիկ չի, այլ գլամուռի ճիչ ա ! Ու սենց սնդուսափայլը աշխատացնում ա համաշխարհային բիզնեսը, որի նպատակը մասսայական շուկայում անարդարացի թանկ ապրանքների վաճառքն ա...
Դե ջիջիլ !

Պատկերացրեք, եթե հանկարծ մարդիկ սկսեին բթանալ  ջիջիլի նկատմամբ, ինչ արմագեդոն կսկսվեր, կփակվեին հազարավոր մասս-մեդիաներ, որ տարածում են գլամուռը և գովազդային ընկերություններ, որ մտածում են, թե ոնց մի դոլարանոց տռուսիկը դարձնեն քառասուն դոլարանոց, ու էտ միլիարդները, որ մեզ ստիպում են ծախսել իրար ջիջիլ քցելու վրա, կարող ա սկսեինք ծախսել մարդկության գոյության համար ավելի անհրաժեշտ բաների վրա...
Կարող ա էսքան գրելուցս հետո չհամաձայնվեք, բայց դե իմ համար գլամուռը մնում ա մարքեթինգային հանճարեղ քայլ, որը օգտագործում են միջին խավը թալանելու համար ! Աշոտովիչի եզրակացությունը `
Գլամուռ դլյա դուռ !

3 comments:

Մարինե Պետրոսյան said...

ինչ որ ասվում ա` վաղուց հայտնի ճշմարտություններ են: բայց դե երեւի` ամեն սերունդ իրա համար նորից ա հայտնաբերում դրանք :)

m said...

axr sndusapayl glamour chi ayl glyanc! sndusapayl amsagrer aysingn glyancevie jurnali!

Ashotovich said...

M jan, glamour2 hayeren targmanvum a sndusapayl ;) vor lezvabanic uzum es harca