Friday, February 25, 2011

Կարմիր խնձորը կրկնակի մի ներկեք !

Հանկարծ Ոչ մեկի չասես 3:)
Խնդրում եմ պոստից հեռանալ անչափահասներին ու քյառթուներին, որովհետև խոսալու եմ դելիկատնի թեմայի մասին (karmir xndzor): Խոսալու եմ մեր սուտի բարեպաշտ ու սուրբ հասարակությունում ահագնացող տենդենՑի մասին, որը մեղՄ ասած վերաբերում ա ԷՆՆ կարմիր խնձորը (խոսքը բնավ մրգի մասին չի) նորից կարմիր ներկելու մոդային: Մոդան ունի խորը արմատներ ու կապված ա մեր հայեցի ավանդույթների ու շիկացած կարմիՐ խնձորի հակամարտության հետ: Թեպետ հարցը հայեցի ավանդույթներին հետևելու ցանկության առկայության մեջ չի, այլ  շատերի մոտ (ասում եմ շատերի, ոչ թե բոլորի, որ չնեղացնեմ էտ ավանդույթին հետևել ցանկացողներին),  վախի առկայության մեջ ա: Բանալնի վախ` անուն հանելու ու ամուսնական պատվավոր կյանքից զրկվելու: Բայց դե փաստ ա նաև, որ կա մի յեքա բանակ աղջիկներ, ում հեչ խնձորին էլ չի ամուսնանալը կամ հնարավոր ա և խնձորին ա, բայց դե սպասել էլ չի լինում, իսկ այ ԷՆՆ ցանկությունy միշտ կա ( ու լրիվ նորմալ ա, որ կա): Ստեղ հարց ա առաջանում ինչ անել? Ու ոնց որ միշտ մարդկության խնդիրները լուծում ա գիտատեխնիկական առաջընթացը` մասնավորապես բժշկական ոլորտում գիտատեխնիԿ ական առաջընթացը հնարավորություն ա ընձեռնել գունաթափված կարմիր խնձորը նորից ու նորից ներկել: Evrica !
Ասում են Հայաստանում գինեկոլոգները վերջերս եկամուտների զգալի աճ են ապահովել, դաժե օլիգառխական զամաշկեքով: Ուրախ եմ, որ գոնե ոմանք մեր երկրում սկսում են ավելի լավ ապրել, ուղղակի ախր մի հատ ուռոդ երեույթ ա տիրում, որ սիրտդ խառնում ա: Ես ազատ սեռական կյանքի դեմ բան չունեմ, թող ամեն մեկը ապրի ոնց ուզում ա, ես ատում եմ ու զզվում եմ կեղծիքից: Ասում են դաժե էտ խնձոր ներկելը նարկոտիկի պես բանա ու կախվածություն ա առաջացնում, օրինակ  ոմանք տարին մի քանի անգամ` հիմնականում արտասահմանից վերադառնալուց, անպայման գնում են կարմիր խնձոր ներկողի մոտ:
 Բա որ ասում եմ լրիվ Կապիկների մոլորակն ենք դառնում: Բայց դե մյուս կողմից մեղքը նրա վիզը, ով խաբվում ա, վերջին հաշվով պետքա կարանաս ճանաչես թե ում հետ ես լինում... ամուսնանում... 
Էս սաղ նրանից ա, որ շատ ավանդույթաճնշված, կեղտոտված ժողովուրդ ենք, ամեն ինչ տակից ենք անում...
Ժամանակն ա դոգմաներից հրաժարվենք ու կարմիր խնձորի գաղափարը մոռանանք, թող ամեն աղջիկ անի էն` ինչ ուզում ա, ու դրա համար չդատապարտվի, ու թող ամեն տղա ընտրի էն աղջկան` ում ճիշտ կգտնի: Հնարավոր ա էտ ժամանակ մի քիչ ավելի մաքուր դառնանք



8 comments:

Margarit said...

Իսկ տեսնես կգա մի օր, երբ "կարմիր խնձոր" հասկացությունը ընդհանրապես կվերանա մեր իրականությունից...

Ashotovich said...

ես որ դրան կողմ եմ !

Lucci said...

հոգով նկարիչ աղջիկները պետք է ներկելու նոր առարկա գտնեն...

Ashotovich said...
This comment has been removed by the author.
Ira said...

molodec Ashotovich,darc@relenk karmir xndsor@ kjanki imast,karevor@ mard@ mard lini,isk mi pokr k@tor msic inchek kpel joxovurd jan.Tesnes k@ga mi jamanak erb mardik k@haskana,vor dranov chi voroshvum mardu ann@.

Anonymous said...

et ski mis el chi!!!!!

Anonymous said...

dra jamanakn el kga, hastat!!! :) en vaxt el ksksenq urish baneric boxoqel....

Anonymous said...

laaavn er........