Wednesday, March 9, 2011

Մատանիների տիրակալը: Արքայի վերդարձը` ընդլայնված տարբերակ



Որոշեցի պոստ նվիրել իմ ամենասիրած ստեղծագործություններից մեկին` Մատանիների տիրակալը` Lord of the rings ,կինոեռագրության վերջին մասին` Արքայի վերադարձը (The return of the king) ֆիլմին: Վստահություն չունեմ, որ հայերիս մեջ շատ մարդիկ կան, ովքեր իմ պես կիսում են կիիքը LOTR-ի նկատմամբ, բայց անգամ եթե տենց մի հոգի էլ կա, ես մեկա կգրեմ էս պոստը: Չեմ պատմի ստեղծագործության մասին, որովհետև պոստը նախատեսված ա նրանց համար, ովքեր արդեն ծանոթ են դրան, փոխարենը ուզում եմ ցույց տամ ֆիլմի ընդլայնված տարբերակի կադրերը, որոնք չեն ընդգրկվել ֆիլմի կինոթատրոնային տարբերակում: Իսկ հեռուստատեսությամբ ցուցադրվելա հենց կինոթատրոնային տարբերակը, ուստի կլինեն ֆիլմի սիրահարներ, ում համար ընդլայնված կադրերը նորություն են: Արքայի վերադարձը ֆիլմի ընդլայնված տարբերակը իրա մեջ ներառում ա մի շարք տեսարաններ, որոնք կրճատվել էին, քանի որ ֆիլմը առանց էտ ել երկար էր ու նման տևողությունը ծանր կլիներ նայելու համար: Բայց իմ կարծիքով էտ կադրերը մեծ արժեք ունեն LOTR-ի ֆանատների համար: Ահա դրանցից համարյա բոլորը `
1. ամենակարևոր տեսարաններից մեկը, որ մեզ ցույց չէին տվել` Իզենգարդի տիրակալ, չար կախարդ Սարումանի մահը`


2. Ռոհանի բանակի Հելմսի կիրճում տարած հաղթանակի առթիվ խնջույքի drinking contest`

3. Մեռածների բանակը` Արագորնի գլխավորությամբ , հարձակվում ա ծովահենների նավատորմի վրա`



4.Ռոհանի բանակը շտապում ա պաշարված Մինաս Տիրիտ`



5.Անգմարի չար արքայի ու Գենդելֆ Սպիտակի մենամարտը`




6. Էոմեռը գտնում ա վիրավորված էովինին


7.Էովինի ապաքինումը`


8.Էովինը ու Ֆարամիռը`


9. Արագորնը ու Սառուոնը



10. Ֆռոդոն միանում ա Օրկերի բանակին`


11. Սառումանի պատգամախոսը




No comments: